maandag 4 februari 2013

REVIEW: claire's ice cream lipbalm cookie dough

Heey Mensjes,

Lipbalsems tja.. je kan wel zeggen dat ik daar verslaafd aan ben!
Daarom kon ik het dus ook niet laten om een lipbalsem tekopen bij de Claire's.
Ze hebben daar zulke schattige lipbalsempjes!

Dus toen ik eenmaal deze lipbalm in m'n handen had kon ik hem ook niet meer los laten.
Ik liep er mee naar de kassa en betaalde er 2,50 voor!
Het is de cookie dough ice cream balm hij ruikt dus er lekker naar chocolade ijs.
En het bakje waar de balm in zit doet je ook meteen denken aan een ijsbakje.
De lipbalsem smaakt niet zo als een lipsmacker ook naar waar het naar ruikt chocolade dus, ik weet niet of ik dat jammer vind aan de ene kant wel want ik ben dol op chocolade maar als het er wel naar zou smaken zou het waarschijnlijk heel chemisch zijn.
Het is best wel klein potje maar je hebt dan ook vrijwel weinig nodig, en doordat het zo'n klein potje is past het makkelijk in je tas!
Als je in de wind fietst of loopt en je haar tegen je mond komt blijft je haar bijna niet plakken wat je wel hebt met de meeste lipbalms!
Verder geeft het geen overdreven glans en valt het dus ook niet zo op dat je het draagt maar geeft het toch een beetje het gevoel dat je je lippen verzorgd.
Over dat verzorgen denk ik niet dat het hele erge intensive verzorging geeft maar natuurlijk helpt het wel tegen een beetje droge lippen!
Ik zelf heb deze lipbalm niet gekocht omdat ik echt een verzorging nodig had omdat de vellen van m'n lippen afvielen, ik heb deze lipbalm wel gekocht omdat ik het er gewoon super cute uit vond zien en omdat ik helemaal gek ben op chocola en koekjes!!
 
~xxx~ Marije

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hieronder je reactie achter, ik lees alle reacties persoonlijk.
Alvast bedankt voor je reactie!
~xxx~ Marije