dinsdag 5 februari 2013

Mijn stijl!

Heey Mensjes,

 
Iedereen heeft wel zijn eigen kledingstijl dat is wat jij mooi vind qua kleding.
De ene persoon vind het super om in jurkjes en lakschoentjes rond telopen,
De ander houdt meer van duistere kleding,
En de ander weer van allemaal kleurtjes en met hoge hakken erbij.
Ik heb dus ook mijn eigen stijl en dat ga ik even met jullie delen.
Mijn stijl kan je het best omschrijven als klassiek met een drupje stoer.
Ik hou heel erg van lichtroze kleding want dat vind ik heel mooi klassiek.
En dan met een mooie witte sjaal erbij dat vind ik echt geweldig!
Wat ik al zei hou ik ook wel van stoere kleren ik vind het dus mooi om een zwart T-shirt met een zilveren ketting erbij.
Alleen wil ik er wel even bij vermelden ook al hou ik van klassieke kleren hou ik niet van rokjes en/of jurkjes.
Wat dat betreft ben ik meer van de broeken.
En qua schoenen draag ik eigenlijk alleen sneakers omdat ik dat wel stoer vind staan en omdat ik van anderen schoenen heel snel last van mijn voeten krijg.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat jullie stijl is en waar jullie van houden qua kleding en schoenen.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hieronder je reactie achter, ik lees alle reacties persoonlijk.
Alvast bedankt voor je reactie!
~xxx~ Marije