dinsdag 29 januari 2013

pictures @ a moment!

Heey mensjes,

Picures @ a moment! is een artikel waar ik jullie allemaal foto's laat zien over mijn leven.
Deze foto's zijn gemaakt met mijn mobiel, dus het zal niet super kwaliteit zijn maar daar gaat het niet echt om natuurlijk!
Ben je benieuwd naar ''mijn leven'' lees dan vooral
 verder!
 
Tja het leven is niet alleen maar fun he? Huiswerk bestaat inderdaad nog steeds.
Ik ben hier braaf mijn gezchiedenis aan het leren.
Ik heb trouwens mijn cijfer alweer mijn cijfer terug en ik heb een 8 jeej bravo voor mij!
 
 Ooh wat haat ik wachten hier ben ik mijn nieuwe e-mail adres aan het aanmaken voor mijn site je kan me nu dus niks meer sturen naar mijn gmail adres maar naar mijn nieuwe adres marijeeehxx@hotmail.com
 
En natuurlijk komt mijn lliefde voor cupcakes weer boven spelen.
En ook nu heb ik weer cupcakes gebakken en versierd ik ben best wel trots op dit resultaat!

Mijn broertje had het spel risk gekocht dus gingen we het meteen spelen.
Ik heb een keer gewonnen en voor de rest mijn vader een keer en verder max 1001 keer ofzo..
 
Buiten mijn liefde voor cupcakes ben ik ook zwaar verslaafd aan 1D dus ook hier zat ik dat weer teluisteren.
Mjam wat hou ik toch van warme chocolade melk met slagroom en toen kreeg ik deze mok vol van mijn vader met een heerlijk stokje vol met hazelnoot pasta erin <3 p="">
 
 Wat je toch allemaal niet kan doen met visite kaartjes in een restaurant als je je verveeld.
Ooh wat is dit toch een mooie film met zoveel gevoel en het is zo spannend.
Dus als je niet van enge films houdt maar wel van spanning is dit echt wat voor jou!
 
En natuurlijk The Voice Kids terug kijken.
Man wat kunnen die kinderen goed zingen zeg!
 
Dit was mijn pictures @ a moment! het zijn inderdaad niet zoveel fotos maar volgende keer zullen het er zeker meer zijn!
~xoxo~ Marije

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hieronder je reactie achter, ik lees alle reacties persoonlijk.
Alvast bedankt voor je reactie!
~xxx~ Marije