donderdag 21 februari 2013

REVIEW: Balmi

 Balmi

Vandaag heb ik weer een review voor jullie!
Ik was afgelopen dinsdag in amstelveen met een paar vriendinnen van me.
Het was super gezellig, maar natuurlijk moest er ook geshopt worden!
En dat heb ik ook zeker gedaan!
Een ding dat ik gekocht heb is deze lipbalm en dat is dus ook waar deze review over gaat!

 
Deze lipbalm ken je misschien van Amerikaanse bloggers die gebruiken hem bijna allemaal wel.
Dus toen ik de Douglas in strompelde en het zag liggen was ik meteen verkocht! (eigenlijk was meer de lipbalm verkocht..)
Deze lipbalmi belooft tebeschermen tegen schadelijke straling (UVA/UVB) en beschermt verder met SPF 15.
Deze lipbalm is zeker niet de enige er zijn 5 super heerlijke smaken  teverkrijgen bij de douglas.
Cocos, aarbei, mint, zwarte bes en framboos.
 De balmi heeft een rond gevormde verpakking.
Eerlijk gezegd deed het mij meteen denken aan een ping pong bal!
De lipbalm maakt je lippen super zacht en reinigt ze ook super!
Ik ben er helemaal tevreden mee, de verpakking natuurlijk super cute.
Alleen daar zul je het al voor kopen.
Alleen een minpunt is dat de lipbalm wel vrij snel breekt, het is natuurlijk gewoon goedkoop plastic.
En als je het een keer laat vallen kan het zijn dat er een klein stukje afbreekt.
Maar dat neemt niet weg dat het gewoon lekker ruikt je lippen goed verzorgd en een goede lipbalm is voor in de winter tegen droge lippen.
 
 Ook geeft het een redelijke glans niet té maar toch nog even dat mooie efeect voor op een foto of met een feestje.
Deze Balmi kost 4.95 op dit moment bij de Douglas.
~xxx~ Marije

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hieronder je reactie achter, ik lees alle reacties persoonlijk.
Alvast bedankt voor je reactie!
~xxx~ Marije