maandag 18 februari 2013

Dingen waar ik van hou!!

Heey Mensjes,

Vandaag vertel ik jullie waar ik van hou!
Dat houdt in dat ik fotos laat zien en er iets bij zet!
Ik vind het in iedergeval heel leuk om dit tetypen!

Ooh wat hou ik toch van muziek!
Vroeger luisterde ik alleen muziek omdat de ''grote'' meiden dat ook deden.
Maar nu snap ik waarom ze dat doen!
Het is zo lekker ontspannen om muziek teluisteren!
Mijn kat ja, daar hou ik ook van ja!
Eigenlijk vind ik alle dieren leuk, maar mijn kat toch wel in het bijzonder.
En wat moet ik lachen bij het idee van wat jullie nu zouden denken, mijn kat heet namelijk Lepel.
Dat klinkt als een soort dierenmishandeling, maar dat is het niet hoor!
Die naam is namelijk van de film Lepel.
En ja wat is het voorspelbaar!
Bellen natuurlijk maar ook smsen en natuurlijk whatsappen!
En natuurlijk aan mijn site werken ja dat is zeker iets wat ik van hou!
Ook al post ik niet dagelijks nieuwe artikelen maar toch doe ik er echt mijn best voor hoor!
En lezen ja dat doe ik zeker erg graag dat is echt heerlijk vlak voor het slapen lekker in bed lezen.
En je lekker in televen in het leven van iemand anders!
En natuurlijk niet tevergeten SHOPPEN!!
Ik hou zo van shoppen dat idee van dat je iets moois hebt en het nooit meer los hoeft telaten!
 ~xxx~ Marije






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hieronder je reactie achter, ik lees alle reacties persoonlijk.
Alvast bedankt voor je reactie!
~xxx~ Marije