vrijdag 8 februari 2013

My Personal Diary #1

Heey Mensjes,

Vandaag doe ik een Personal Diary.
Een Personal Diary is dat ik tegen jullie praat als tegen een vriendin maar vertrouwelijker.
Dus eigenlijk gewoon een dagboek, dus als je benieuwd bent naar wat erin mij omgaat op dit moment lees dan ook verder!
Vandaag 8 februari.
Ga ik naar school en ben ik doodmoe van de Cito eindtoets die wij de afgelopen drie dagen gemaakt hebben.
De eerste dag was het op zich wel makkelijk, maar de tweede dag ging het toch wat moeizamer.
De derde dag ging het wel ''oke'' we hadden namelijk 2 keer taal 1 keer rekenen en 1 keer W.O. geschiedenis.
 
Deze dag gaat de tijd zo langzaam voordat het weekend is, dit weekend ben ik bij mijn vader (mijn ouders zijn gescheiden)
Waar ik een kleinere kamer heb dan bij mijn moeder.
Maar bij mijn vader heb ik een broertje die ik dan weer niet heb bij mijn moeder.
 
Eerst sleepte ik altijd allemaal spullen met me mee van m'n moeder naar m'n vader.
Maar nu heb ik een nieuw systeem, ik neem spullen van mijn moeder mee naar mijn vader die daar mogen blijven.
Zoals make-up of haar producten of andere dingen.
 
Vandaag wil ik aan mijn blog gaan werken en lekker vooruit gaan werken om het vol te blijven houden om elke dag een nieuwe blogpost teplaatsen.
 
 
Ik vind het wel leuk om elke dag iets nieuws teplaatsen.
Ik hoop jullie ook!
Als jullie suggesties hebben voor nieuwe soort artikel laat het dan maar weten bij de reacties!
~xxx~ Marije


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hieronder je reactie achter, ik lees alle reacties persoonlijk.
Alvast bedankt voor je reactie!
~xxx~ Marije