donderdag 7 februari 2013

My favorite sites!

Heey Mensjes,

Iedereen heeft wel van die sites waar je elke dag even een kijkje op neemt.
Ook ik heb van die sites, ik heb ze even voor jullie op een rijtje gezet!

 
  1. Teskuh.nl is mijn favo site omdat ze elke dag een blogpost doet dus kan je er standaard elke dag op kijken!
  2. Beautygloss.nl is het beautyblog van Mascha en ook zij post dagelijks een blogpost, Over beauty en af en toe ook innerbeauty en ook dat is super om telezen!
  3. lennete12345 Is het blog van Lenette die ook met Blogger is gemaakt op haar blog ben ik gekomen via Youtube ik zag haar filmpje en klikte op de link in de beschrijving naar haar site en sinds dien kijk ik er elke dag naar!
  4. LifesplashNL Is de site van Jiami wat mij zo fascineerde is dat zij 13 jaar is, En ik ben ook rond die leeftijd dus vond ik het fascinerend dat haar blog zo groots al is en elke dag groter wordt!
  5. VeraCamilla.nl Ook op haar blog ben ik gekomen via Youtube buiten dat ze geweldig schrijven kan maakt ze ook geweldige filmpjes. Dus ik zal zeker de tijd nemen om haar site even techecken!

    Dit was mijn korte blogpost, dit was geen top 5 ofzo maar dit zijn gewoon de sites die ik dagelijks bezoek!
~xxx~ Marije
     
     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hieronder je reactie achter, ik lees alle reacties persoonlijk.
Alvast bedankt voor je reactie!
~xxx~ Marije