vrijdag 14 december 2012

HEEEY: randomnes

Heeey mensjes vandaag even een random bericht ,met filmen noem je dit een vlogje  maar dan nu op schrijf manier!

Nou vandaag is het vrijdag dus wat ik vandaag gedaan heb is natuurlijk naar school gaan en dat was erg leuk!!
Vanavond ga ik naar een uitgaans gelegenheid voor jonngeren in mijn dorp ( je )
En morgen ga ik mijn nieuwe telefoon kopen en mijn verjaardag vieren!
En zondag ga ik roeien en lekker whatsappen met mijn vrienden en lekker werken aan mijn blog!!
Duzzz.. ja dit was het alweer ik weet het ,het is kort maar dat is het doel van een vlog toch?
~xx~ Marije
P.S. check dit liedje van J.B. I love it <3 p="p">



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hieronder je reactie achter, ik lees alle reacties persoonlijk.
Alvast bedankt voor je reactie!
~xxx~ Marije