maandag 24 december 2012

Mijn top 10 gratis apps!

Heey mensjes,

Vandaag ga ik jullie mijn top 10 gratis apps laten zien.
Sinds ik mijn nieuwe telefoon heb ( samsung galaxy ace ), heb ik heel veel apps gedownload dus ben je benieuwd naar mijn favoriete apps lees dan vooral verder!!

 
1.whatsapp
Nou ik denk dat iedereen whatsapp wel kent het is natuurlijk hartstikke handig en leuk.
Je kan namelijk gratis chatten dus dat is hartstikke leuk dus ben ik er vanaf het eerste moment al 'verslaafd' aan.
 
2.twitter
Twitter is natuurlijk hartsikke leuk want je kan al je gebeurtenissen of foto's delen.
En aangezien je je mobiel vaak bij je hebt kan je altijd even een leuke foto of een tweetje plaatsen!
 
3.Pou
Pou is een apart diertje ik vind het een beetje een buitenaards wezentje.
Die je elke dag moet verzorgen eten geven,wassen,spelletjes spelen en laten slapen.
Ik weet het waarschijnlijk denk je nu BORING!
Maar het is echt super leuk!
 
4.draw something free
Draw something is superleuk je kan namelijk dingen tekenen en een vriend/vriendin van je moet dan raden wat je hebt getekend, ook kan jij natuurlijk ook tekeningen ontvangen en munten krijgen als je het goed raad.
En vanaf een bepaald aantal munten kan je ook nieuwe kleuren kopen.
 
5.sleep talk recorder
Zoals de naam al zegt neem deze app op wat je zegt in je slaap.
Dus dat is hartstikke leuk om te horen.
 
6.pixlr-o-matic
Pixlr-o-matic is een fotobewerkings programma, met hartstikke leuke effecten en frames.
Zoals jullie misschien al weten hou ik van fotograferen en het bewerken van foto's vind ik niet minder leuk!
 
7.one direction ringtones
Aaah one direction ilove it.
En toen ik bij de play store one direction in typte kreeg ik deze app toegewezen en aangezien ik alles van 1d wel leuk vind dacht ik meteen uitproberen!
 
8.3d ringtones
Ik ben helemaal gek van originele ringtones dus deze app leek me wel wat.
Er zitten niet alleen beltonen op maar ook leuk berichttonen!
 
9.thuiscoach app (tvoh)
De thuiscoach app tja wat kan ik hier over zeggen.
De thuiscoach app is de app van The voice of Holland.
Je kan met deze app 'omdraaien' voor een kandidaat die je goed vind!
 
10.youtube
Ja,Youtube is natuurlijk hartstikke leuk en het is heel handig als je via een snelkoppeling op je startscherm meteen naar Youtube kan gaan!
                                          
                  Nou mensen dit waren mijn favorieten gratis apps van dit moment
 
                                                             ~xxx~ Marije

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hieronder je reactie achter, ik lees alle reacties persoonlijk.
Alvast bedankt voor je reactie!
~xxx~ Marije