vrijdag 7 december 2012

Nieuwe Mobiel!!

Heey mensjes,

ik ben bijna jarig dat betekent dat ik cadeaus krijg ik heb vooral geld gevraagd ben je benieuwd naar wat ik ga kopen lees dan vooral verder!

Ik ga een nieuwe mobiel kopen ik ben namelijk dinsdag jarig!
Ik krijg van mijn ouders 120.00 euro dat is lekker veel geld!
Ook krijg ik van mijn opa en oma 50.00 euro dat is ook heel veel geld!
En van mijn andere opa en oma krijg ik waarschijnlijk 20.00 euro ook veel geld!
( ik weet het ik ben verwend )
Dus dat is bij elkaar al 190.00 euro en daar kan ik makkelijk een samsung galaxy ace van kopen!
Want bij de media markt kan je een samsung galaxy ace kopen van 148.00 euro als je er een sim-kaart bij koopt van t-mobile prepaid.
Ik heb ook prepaid en als je deze kaart erbij koopt is het een speciale voor internet.
                                                              foto:google afbeeldingen
Ik ga een witte kopen en meteen een hoesje erbij ik denk dat ik een paars of roze hoesje ga kopen daar.
Of bij ons op de markt want daar staat altijd een kraampje met hoesjes voor je mobiel.
Nou dit was een korte post maar toch iets!
~xxx~ Marije
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hieronder je reactie achter, ik lees alle reacties persoonlijk.
Alvast bedankt voor je reactie!
~xxx~ Marije