donderdag 22 november 2012

review: nagellak Herome

Nagellak review van Herome nagellak.

Hoi allemaal ik heb deze keer een review voor jullie van de herome nagellak
ben je beniewd naar de review lees dan vooral verder!!

Ik heb deze nagellak in mijn schoen gekregen van de sint.
Het is een mooie lila paarse nagellak van rond de 3 euro.
Hij dekt erg mooi en kleur ook mooi en het doet je handen net als bij nude kleur bruiner lijken.

Verder is dit mijn eerste Herome lakje dus  heb ik verder niet veel vergelijk materiaal.
Ook is het lakje mooi lang en dik dus lakt die mooi en niet steperig!
Verder ben ik er heel blij mee omdat ik het zo'n mooie kleur vond en het echt aan teraden omdat het een kleur is voor winter en zomer!

~xx~marije




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hieronder je reactie achter, ik lees alle reacties persoonlijk.
Alvast bedankt voor je reactie!
~xxx~ Marije