dinsdag 4 december 2012

Review: NYC mascara BIG BOLD

                                                                            Heey mensjes,

Ten eerste wil ik jullie vertellen dat ik een nieuwe camera heb, deze camera stelt tenminste scherp.
Mijn oude stelde niet zo goed scherp kijk maar bij mijn review over de catrice nagellak.
Ben je benieuwd lees dan vooral verder!!





Aangezien ik nog niet zóveel mascara's had dacht ik, ik ga er nog een bij kopen en toen ik in de kruidvat aan het rond kijken was voor een nieuwe mascara liep ik heta rek van NYC tegen het lijf en zag ik deze mascara liggen en dacht ik deze neem ik mee!
Mijn wimpers zijn toch aardig moeilijk dus ik dacht: dat wordt niks want de beste mascara's zijn voor mij nog niet goed genoeg.
Maar toen ik deze mascara opgedaan had dacht ik van wauw dit is echt fantastisch.
En dat zeg ik echt niet snel over mascara's, ik ben echt erg blij met deze mascara want ik had er echt een nodig die veel volume geeft.

Ook het borsteltje is erg groot maar toch moet je wel oppassen voor klontjes maar als je je mascara zigzaggend aanbrengt dan heb je minder kans op klontjes.
Eigenlijk heb ik helemaal niks slechts op deze mascara aan te merken.
Ook de prijs is echt niet wat je verwacht van deze kwaliteit, deze mascara kost namelijk maar 3.99 euro dus dat is een koopje!!
~xxxxxxxxxxxxxxxxx~ Marije
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hieronder je reactie achter, ik lees alle reacties persoonlijk.
Alvast bedankt voor je reactie!
~xxx~ Marije