maandag 12 november 2012

Review: nagellak catrice

Heey Mensjes,
Vandaag heb ik een review over de koraal kleurige catrice nagellak.
ben je benieuwd naar mijn mening over dit product?
lees dan vooral verder!!

Vandaag een review over de catrice nagellak 030 Meet Me At Coral Island.
En zoals de naam al zegt is het koraal kleur ( op de foto lijkt het meer oranje )
ik was al heel lang op zoek naar een koraal kleur die vond ik dan wel maar dat waren dan belachelijke prijzen.
Natuurlijk vond ik wel koraal van essence maar dat wordt zo snel stroperig dus keek ik bij catrice en ja hoor ik vond hem voor maar 2.69 dus dat is op zich geen geld voor de kwaliteit..

Zoals ik al zei was ik er erg naar op zoek dus ik had bedacht dat als deze tegen zou vallen ik echt depri zou worden.
Maar ik kan vast zeggen ik ga niet depri worden!
Ik vind het echt zo'n mooie kleur, echt zomers en het klinkt raar want iedereen draagt in de winter donkere kleuren maar ik draag altijd zomerse kleuren.
Daar wordt je gewoon vrolijk van.
Ik vind de dikte precies goed zoals bij alle catrice lakjes.
Hij dekt na twee laagjes heel erg goed, maar toch is het een kleur die gauw neigt naar oranje.
Maar als je goed kijkt zie je toch dat het koraal is.


Verder zie je hier boven ook dat de kleur op je nagels wel redelijk dezelfde kleur is als op het potje.
Voor de gene die willen weten welke basecoat ik gebruik is de 2in1 ridge filler &basecoat van de hema.
En de topcoat van essence xxxl shine gellook
.
~xx~marije

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hieronder je reactie achter, ik lees alle reacties persoonlijk.
Alvast bedankt voor je reactie!
~xxx~ Marije