zondag 11 november 2012

TAG: 5 rare gewoontes

Heey mensjes,
Vandaag een TAG en zoals jullie al hadden kunnen zien gaat deze over rare gewoontes.
Nou ik kan jullie vertellen ik heb er best wat!
Dus laten we beginnen!
Ben je benieuwd naar mijn gekke gewoontes?
Lees dan vooral verder!

Mijn eerste gekke gewoonte is als ik net mijn nagels net ( mooi ) gelakt heb krab ik het er weer vakkundig af.
Mijn tweede gewoonte is dat ik mijn haar altijd glad wil strijken, met het gevolg dat het juist gaat pluizen!
Mijn derde gekke gewoonte is dat ik echt gek word als mijn kleren niet goed bij elkaar passen.
Mijn vierde gekke gewoonte is dat ik echt helemaal in de stress schiet als ik telaat kom.
En mijn vijfde gewoonte is dat ik me echt kan irriteren aan mensen om allerlei redenen.
Nou dat was mijn TAG laat bij de reacties jou gekke gewoontes achter ik ben er heel erg benieuwd naar!
Oh daar over nog even een mini gekke gewoonte ik ben heel erg nieuwsgierig en ik ben echt mevrouwtje ongeduldig.
                                                            foto: Google afbeeldingen
~xx~ Marije

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke site.
    Ik ga er zeker vaker op kijken.
    Het is heel gezellig op over al deae onderwerpen te lezen.
    Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hieronder je reactie achter, ik lees alle reacties persoonlijk.
Alvast bedankt voor je reactie!
~xxx~ Marije