maandag 21 januari 2013

mijn favoriete winter producten.

Heey mensjes,

Ik heb vandaag een artikel voor jullie over mijn favoriete winterproducten.
Zowel beauty als lifestyle producten.
Ik heb best wel veel producten die ik echt alleen in de winter gebruik.
Ben je benieuwd naar mijn producten? lees dan vooral verder!!




Als eerste 2 producten het zijn lipverzorgings producten, links zie je mijn zelfgemaakte lipscrub en rechts zie je een aardbei smakende en ruikende lipbalm.
Die lipscrub is tegen losse velletjes op mijn lippen en die lipbalm is voor erna om het weer tevoeden.
De lipbalm gebruik ik ook gewoon voor tussendoor als mijn lippen gewoon droog zijn.
Dan heb ik een bodybutter van therme het is de zen white lotus body butter.
Het is een substantie niet tedik niet tedun.
Precies goed voor mijn onderbenen als ik even aan mijn onderbenen krab vallen er zo gezegt allemaal vellen af en met deze body butter voorkom je dat.
En nagellak kan natuurlijk niet ontbreken in de winter draag ik vooral donkere kleurtjes op mijn nagels.
Deze mooie bronze kleur met een lichte shimmer is echt een perfect lakje blijft lang zitten en dekt na 2 laagjes en is gewoon een mooie winter kleur!
Dan hebben we weer 2 producten haarproducten want met dit weer woord mijn haar heel droog en gaat het heel erg pluizen 
 Met deze producten voorkom je dat links zie je een haarserum van de kruidvat,
En rechts zie je een andrélon conditioner die je niet hoeft uit tespoelen.
Allebei de producten zorgen ervoor dat je haar minder droog wordt en minder pluizig.
Dan een lifestyle product dat zijn geurkaarsen.
Links zie je een appel-kaneel geur van brise en in het midden staat een gewoon waxine lichtje met rozen geur  en rechts een (sterke maar lekkere) vanille geur van de action.

Dit waren mijn favoriete winterproducten ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Als jullie ergens een review over willen kan je dat achterlaten bij de comments.
~xx~ Marije

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hieronder je reactie achter, ik lees alle reacties persoonlijk.
Alvast bedankt voor je reactie!
~xxx~ Marije